2012. szeptember 4., kedd

Újra itt!!!

Nagyon nagyon régen tudtam bejegyzést írni, nem gondoltam volna hogy ennyire elfoglalt leszek nyáron. Júniusban befejeztem a vizsgákat és megkezdődött a nyár és szerencsémre kaptam munkát. Így a főzés háttérbe szorult, mivel a hét nagy részében napi 12 órát dolgoztam.
Mikor volt időm főzni, és kedvem is volt, akkor a 4 hónapos fényképezőm adta fel a szolgálatot... A méreg majdnem megevett hogy a műszaki dolgokkal mindig megszívom. De szerencsére a probléma már megoldva.
Az augusztusom még sosem volt ilyen zsúfolt. Szülinapok, grillezések, balatoni nyaralás(hidegben), majd a nyár végén Egyiptomban voltunk nyaralni, ami fantasztikusan sikerült.
Most már itt vagyok, remélem hogy sok bejegyzést tudok majd írni, így suli és munka mellett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...