2012. július 22., vasárnap

Szél Fiai Fogadó,Nyúl



A mai napon a Szél Fiai Fogadóban ebédeltünk Nyúlon. Nagyon sokan dicsérték a helyet, ezért döntöttünk úgy hogy odamegyünk. Az út egy kicsit rossz minőségű, főleg eső után, de elvileg még idén le lesz aszfaltozva. A hely és a kilátás gyönyörű.

Fotógaléria megnyitása

Egy óra körül érkeztünk az étterembe, foglalásunk nem volt, és azt hittem nem lesz helyünk sem, de nagy meglepetésemre sok volt az üres asztal. A pincér aki kiszolgált minket nagyon kedves volt, és mindent érthetően, jól elmagyarázott.
Én nagyon leveses vagyok, így kértem azt is, ami Erdőszéli gombaleves tejszínnel rizlinggel és zöldséggel  volt. Egy kicsit csalódás volt számomra, mert krémesebbre számítottam, de ami nem tetszett, az az volt hogy a zöldség és a gomba óriási darabokban volt a levesben. Egy falatra sokszor be sem tudtam kapni a gombát, a zeller (2db volt benne) szintén nagy volt, a kanalamra alig fért rá. Én jobban szeretem az apróbb falatkákat, de a leves ízével semmi gond nem volt.


Főételnek Nyúli Sárkánylik pecsenyét választottam, ami nagyon jól volt elkészítve, nagyon elégedett voltam. Párom járt már itt, ő ajánlotta, mondta hogy  ebben nem fogok csalódni. Tökéletes volt a számomra. A pecsenye leírása az étlap alapján: Fűszeres olajban porhanyósra pácolt marhabélszín és sertéskaraj csíkokra metélve serpenyőben megsütve tócsniban.


Nagyon  jóllaktunk, kedves volt a pincérünk, a levessel volt pici gondom de azt leszámítva nagyon jó volt a mai ebédünk,mindenkinek tudom ajánlani a helyet.
Közepes árkategóriájú az étterem.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos az első kép, Erdély jut róla eszembe. Mikor mentünk barátokkal, este indultunk délelőtt érkeztünk, reggelizni mi is egy kis fogadóban álltunk meg.
    Nekem ott az áfonya tea maradt meg, de az nagyon, annyira finom volt. És egy olyan nagy adag mézek kaptunk hozzá....ejj de finom volt.
    Az a kis vendéglő is egy nagyon meleg, családias étteremszeűség volt. Székely lányok szolgáltak fel, székely ruhában. :)

    A nyereményt megkaptam, köszönöm szépen, fotókat tettem fel :)

    http://edit-gondolataim.blogspot.hu/2012/07/nyeremenykerti-munka.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...