2012. december 16., vasárnap

Sütőtökös kuglóf

Egyre jobban szeretem a tökös ételeket, pedig ez nem volt mindig így. Tücsökbogárnál találtam itt a receptet,      és valami fantasztikusan finom lett. Bár én kevesebb cukrot raktam bele, mert a mi sütőtökünk rettenetesen édes:)

Hozzávalók:
45 dkg liszt
5 dkg őrölt mandula
40 dkg cukor
40 dkg sült tök
3 dl olaj
4 tojás
2 tk.sütőpor
3 tk.mézeskalács fűszerkeverék
csipet só


Elkészítés:
A cukrot az olajjal kihabosítjuk.
Folyamatos keverés mellett, egyenként beleütjük a tojásokat, majd hozzáadjuk az alaposan összekevert száraz alapanyagokat, végül a tökpürét is.
Kivajazott, kilisztezett kuglóf formába töltjük a masszát és 160 fokos sütőben 50-60perc alatt megsütjük.
Porcukorral megszórjuk.
(külsőre kicsit csúnya lett mert túl hamar szedtem ki a formából)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...