2012. október 30., kedd

Nyereményjátékok játékrajongóknak

Pár évvel ezelőtt nagy játékszenvedély lett úrrá rajtam, mivel a keresztapámék nyertek egy kenyai álomnyaralást. Azelőtt úgy gondoltam hogy a legtöbb játék csalás, beetetés, hogy vásároljunk meg egyebek...
De akkor szépen lassan én is elkezdtem küldözgetni mindent, és előbb-utóbb lett is eredménye.
Nyertem már wellness hétvégét, ajándékcsomagokat, mozijegyeket, belépőket, előfizetést, kisebb nagyobb dolgokat.
Most rátaláltam egy oldalra, ahol minden szuper módon össze van foglalva. Külön kategória van a pénznyereménynek, a tárgynyereménynek, az autóknak...Gondolom van még más nagy játékos rajtam kívül , ajánlom mindenkinek!
Az oldal elérhetősége: www.online-nyeremenyjatekok.hu
Sok szerencsét a játékokhoz!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...