2012. április 6., péntek

Babfasírt

Mivel a mai napon nem eszünk húst,erre az ételre esett a választás hogy elkészítsem.Mellé még készítettem Kakukkfüves-paradicsomos lencselevest,és fehérbab pástétomot(amit már nem tudtam lefotózni mivel lemerültem).A fasírt nagyon hamar elkészült,főleg azért mert mindent bedobtam az aprítógépbe,és az szépen végezte a dolgát.Saláta készült mellé,nagyon jó lett.


Babfasírt:
Hozzávalók:
2doboz(80dkg összesen)konzerv fehérbab
1nagy vöröshagyma
1tojás
zsemlemorzsa
1citrom
só,bors
olaj a sütéshez

A lecsöpögtetett babot belerakjuk az aprítógépbe,hozzáadjuk a vöröshagymát,a petrezselymet.
Sózzuk,borsozzuk,hozzáadjuk  a tojást és a citrom héját.
Elkeverünk benne pár evőkanál zsemlemorzsát(a tojás méretétől függ).
Pogácsákat formázunk,zsemlemorzsában megforgatjuk,majd forró olajban mindkét oldalukat ropogósra sütjük.

Kakkukfüves-paradicsomos lencseleves


Őszintén megmondom nekem nem ízlett annyira a leves,pont a paradicsom miatt.Nagyon égett tőle a gyomrom,így valószínű ebben a formában többet nem készítem el.

Hozzávalók:
30dkg lencse
3szál sárgarépa
2szál zeller
40dkg hámozott konzervparadicsom
2gerezd fokhagyma
1tk.kakukkfű
só,bors,olívaolaj
(8szelet bacon,csak nem a mai napon)
Elkészítés


Az olajon megpirítjuk a felkockázott hagymát.A sárgarépát egész apró kockákra vágjuk,a zellert is,majd a hagymával dinsztejük,és 5perc párolás után hozzáadjuk a fokhagymát.
Felöntjük a paradicsommal,sózzuk,borsozzuk,kakukkfűvel ízesítjük,fél órán át főzzük.
A levest felöntjük 5dl vízzel,majd hozzáadjuk a lecsöpögtetett lencsét,és további negyedórán át főzzük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...