2012. április 12., csütörtök

Kacsazsíros pogácsa

Húsvét hétfőn kacsacomb készült nálunk,és rengeteg zsír sült ki belőle.Mivel kenyéren és más egyéb módon nem eszem meg,gondoltam sütök belőle pogácsát,bár még ilyet nem készítettem.Keresgettem a receptek között,végül a Nosalty-n találtam nekem tetszőt.Nagyon jó illat terjengett  a konyhában mikor elkészült..:)


Hozzávalók:

40 dkg liszt
2 tk só
2 egész tojás
3 ek kacsazsír
20 g élesztő
csipet cukor
1 dl tej
2 ek zsíros tejföl


Tetejére: 
szezámmag

Kenéshez:
tojás


A lisztbe belekeverjük a sót, beletesszük a tojást, a kacsazsírt és a felfuttatott élesztőt.
Összedolgozzuk az alapanyagokat.
Meleg helyen 20 percig kelesztjük.
Ha megkelt, lisztezett deszkára tesszük, kinyújtjuk és kicsi pogácsákat szaggatunk.
Tejfölös tojással megkenjük a tetejüket, majd szezámmagot szórunk rá.
A sütőt előmelegítjük 175 fokra.
20 perc alatt készre sütjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...