2012. április 21., szombat

Könyvajánló:Finomságok ajándékba


Jess   McCLOSKEY




Elvileg karácsonyra kaptam volna meg ezt a könyvet a tesómtól de a megrendelés óta  a kiadótól nem kaptuk meg a könyvet.(pedig karácsony már régen volt…)Nem bírtam tovább várni ,így pár hete megvettem ezt a könyvet. Nem éppen olyan a könyv amire számítottam,de tudom hasznosítani. A könyv ára 3190Ft volt,de én akciósan 2700Ft körül vettem a Tescóban.

Azt hittem sokkal több bonbon vagy praliné lesz benne,mert engem leginkább az érdekelt volna.. De cserébe vannak lekvárok,ecetek,és egyebek.

A könyv 10fejezetre van osztva:
1.Bevezető:itt a konyhai eszközöket,az ehető díszítőelemeket ecseteli+befőttesüvegek díszítése,és képekkel illusztrálja hogy hogyan készíthetünk bonbonos dobozt(ez nekem nagyon tetszett)
2.Csokifalatok és trüffelek
3.bonbonok és más ízbombák
4.muffinok és krémes sütik
5.grillázsok és vajkaramellák
6.dzsemek és zselék
7.zöldséglekvárok,mártogatók
8.olajok,ecetek és öntetek
9.valódi ínyencségek
10.tárgymutató

Egyenlőre még semmit sem készítettem a könyvből,de már pár oldal meg van jelölve..:)
A krémsajtos citromgolyókat pár napon belül elkészítem,már nagyon kíváncsi vagyok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...