2012. május 19., szombat

Játék gesztenye-bonbonmánia blogján!!!


Játék!!!
"A FB-on lévő oldalamat 900-an lájkolták:-) Köszönöm itt is. Megígértem, ha elérjük ezt a számot, akkor játszunk egyet, úgyis régen volt már játék a blogon:-)
Semmi extrát nem kell tenni a játékért, nem kell bejelentkezni a blogomba (csak, ha akarsz?:-))
Mindössze annyit kérek, hogy írjátok meg, hogy Ti, egy-egy bonbont milyen töltelékkel töltenétek meg. Engedjétek szabadon a fantáziátokat, mert a legjobbakat el fogom készíteni:-)) A hozzávaló természetesen itthon beszerezhető alapanyagokból legyen.
(Lehet volt már ilyen játék másnál is, de azt gondolom nem baj, ha én is ezt kérem:))

Akkor az ajándékok.

A FB-on megkérdeztem, hogy a polikarbonát vagy a szilikon forma a nyerő. A vélemények természetesen megoszlottak. Volt, aki polikarbonát, volt, aki szilikon formát szeretett volna nyerni.
Megkönnyítem a dolgot. Összeállítottam két csomagot, az egyikben polikarbonát forma van, a másikban 2 db szilikon forma. A nyertesek természetesen választhatnak:-)
A csomag tartalmaz még 200 db bonbon kapszlit hogy az elkészült bonbonokat szépen lehessen tálalni:-))

A játékra 2012. június 10.-ig lehet jelentkezni.

 Várom a kreatív ötleteiteket:-))"
http://gesztenye-bonbonmania.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...