2012. március 19., hétfő

Fehérboros sajtos tallér

Anyukám kérésére készült most a sajtos tallér,már nagyon vágyott rá.Tokajit szoktunk a tésztába csempészni,fantasztikus az íze tőle.Mint mindig most is nagy adag készült belőle,én például ebédet sem ettem,mert annyit csipegettem sütés közben, hogy teljesen elteltem.Szeretem a sajtot is variálni a tésztában,hogy minél változatosabb legyen,például imádom a cheddar sajtot vagy a füstölt sajtokat benne.
Hozzávalók:

60 dkg liszt
25 dkg margarin
2 dl fehérbor
2 tojás
25 dkg sajt
1 cs sütőpor

kömény
Elkészítés:

A liszthez hozzáadjuk a puha vajat, hozzáöntjük a fehérbort, majd a két tojást.
A lereszelt sajtot az előzőekhez adjuk, megsózzuk (vigyázzunk, mert a sajt is sós), hozzáadjuk a köményt és a sütőport.
Golyókat formázunk belőle, majd négyesével megsütjük őket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...