2012. március 30., péntek

Sült tészta zöldségekkel

Egy újabb pénteki nap húsmentesen édesapám kedvéért(és mert elfelejtettem húst elővenni a fagyasztóból).A családnak megfelelt a menü,megengedték hogy jövő héten is elkészíthetem.Amíg a tésztavizet felraktam forrni,addig elkezdem a zöldségeket pucolni,aprítani,bár ma elég lassan ment.Összességében egy gyorsan elkészülő étel,(már aki tud gyorsan aprítani).


Hozzávalók:
1csomag spagetti
1nagy fej lilahagyma
szójaszósz

olaj
pici cukor
wok fűszerkeverék
1-2marék zöldborsó
30dkg gomba
2szál sárgarápa
pár db kelkáposztalevél
fokhagyma(5-6gerezd)
póréhagyma
ízlés szerint csilipaprika

Megfőzzük a tésztát.
A zöldségeket megtisztítjuk,a hagymákat apróra vágjuk,a sárgarépát vékony csíkokra,a gombát felszeleteljük.
A serpenyőbe olajat teszünk,rádobjuk a zöldségeket,kevés sóval,cukorral,wok fűszerkeverékkel és szójaszósszal ízesítjük ízlés szerint.
A zöldségeket finom ropogósra pirítjuk(nem kell hogy teljesen megpuhuljon)
Kisebb adagokban rátesszük a zöldségre a tésztát,és még ízlés szerint adunk hozzá szójaszószt.Én még pár percig szoktam pirítani mert úgy szeretjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...