2012. március 11., vasárnap

Vasvári cigánypecsenye

Valami gyorsat és finomat kellett összehoznom az egyik nap,adott volt egy darab szűzpecsenye a hűtőben és jó sok fokhagyma.Elkezdtem lapozgatni az újságjaimat,majd ráakadtam egy régebbi Príma Konyha számban erre a receptre.Minden alapanyag volt itthon,gyorsnak is tűnt,így erre esett a választás.Az egyetlen dolog ami a munkámat lassította az a fokhagyma pucolás volt(amit nem is szeretek annyira).Anyunak és magamnak pirított krumplit készítettem(megfőzöm majd olajban kicsit megfuttatom a krumplit),tesómnak és apunak pedig rizs készült hozzá(ők inkább ehhez a körethez ragaszkodnak).Kb. 3-4alkalommal már elkészítettem,személy szerint nekem nagyon ízlik.



Hozzávalók:

400 g sertésszűz
 olaj
 liszt
10 g fokhagyma
2 tojás
pirospaprika


elkészítés:



A felszeletelt, kiveregetett szűzérméket sózzuk, lisztbe forgatjuk, majd a tojás és liszt (2 tojáshoz kb. 5 dkg lisztet adjunk) keverékébe forgatjuk, amelyet paprikával és zúzott fokhagymával fűszerezünk.
Bő, forró olajban kisütjük.
Pirított burgonyával tálaljuk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...