2012. március 9., péntek

Töpörtyűs ínyenckrém

Pár napja kaptunk egy jó adag töpörtyűt,egy darabig gondolkodtam mi legyen belőle,majd arra jutottam hogy az egyik feléből pogácsa lesz,a másikból pedig Töpörtyűs ínyenckrém.Egy Rama receptfüzetben találtam receptet,egy kicsit alakítottam rajta,és úgy lett számomra tökéletes.Én nem szeretem a töpörtyűt, de ezzel kivételt tettem, pirítós kenyérre kentük,és sok-sok zöldséggel ettük,nagyon jól esett. Paprika,uborka,hagyma,mind-mind nagyon finom volt hozzá.Nagyon gyorsan elkészül,szuper volt reggelire.

Töpörtyűkrém



15 dkg vaj/margarin
25 dkg töpörtyű
2-3 gerezd fokhagyma
1-2 tk pirospaprika
1 kk só
1 kk bors
1/2 tk szerecsendió
2-3 ek tejföl
2 ek mustár
1 nagyobb lilahagyma


A töpörtyűt ledaráljuk.
Az összes többi hozzávalót belerakjuk az aprítógépbe, majd az összeaprított dolgokat hozzákeverjük a ledarált töpörtyűhöz.
Pirítóson tálaljuk zöldségekkel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...