2012. március 11., vasárnap

Pizzás csavart

A szomszédom még pár hónapja hozott át egy keveset ebből a pizzás csavartból,nagyon nagyon ízlett nekünk,így másnap el is kértem a receptet.Könnyű,gyorsan elkészül,főleg ha van késes robotgépünk.Most hétvégén névnapi ebédre készítettem el.A tészta pillanatok alatt összeállt,de lett egy kis gondom.Elfelejtettem venni pizzakrémet,így egy kevés ketchup-hoz kevertem kevés bazsalikomot és oregánót,így még finomabb is lett(szerintem).A csavargatáshoz már nem volt sok türelmem,így kicsit csúnyák lettek de annál finomabbak.Tesómnak még maradt is pár darab,így tízóraira  maradt neki.

Hozzávalók:

30dkg liszt
 15dkg hideg vaj(apró kockák)
 1/2ek cukor
 só
 4ek natúr krémsajt
 2ek.tejföl
 1tojássárgája
 teteje:
 1tojásfehérje
 10dkg szezámmag
 pizzakrém
Elkészítés:

A liszetet,a vajat,a cukrot és a sót morzsásra dolgozom egy késes robotgépben.
Hozzáadom a krémsajtot,a tejfölt,és a tojássárgáját,majd összeállítom a tésztát.
Kb.30x30-as téglalappá nyújtom.Megkenem a tetejét a fehérjével,a pizzakrémmel,majd megszórom a szezámmaggal.Csíkokra vágom,és csavarok rajtuk egyet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...