2012. június 17., vasárnap

Csokis kuglóf

Ez a kuglóf édesanyám barátnőjének a kérésére készült hétvégén. Nem volt ideje sütni, és engem kért hogy valamit gyorsan készítsek. z lett belőle.Bár életemben először rontottam el a kuglófot! Nagyon meleg volt a szilikonforma mikor kivettem a sütőből ,a kesztyűn keresztül is égetett, én meg eldobtam...kettétörött a sütim, és a csoki azért került rá, hogy összetartsa az egészet :) De legalább finom volt..


Hozzávalók:
250g liszt
200g porcukor
4tojás
1csomag vaníliás cukor
1dl olaj
1dl víz
fél csomag sütőpor
100g csoki(+ a bevonáshoz)



Elkészítés:
A négy tojássárgáját kikeverjük a 200g porcukorral,a vaníliás cukorral,majd lassan felváltva öntögetjük bele a vizet és az olajat.
A lisztben elkeverjük a sütőport,és belekeverjük a masszába.
A tojásfehérjéket kemény habbá verjük és belekeverjük a tésztába.
A csokit feltördeljük,és óvatosan beleforgatjuk a masszába.
Megsütjük(kb.180fok).Ha a teteje égne,rakjunk rá alufóliát.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...