2012. június 13., szerda

Újkrumpli saláta melegen

Nagyon sok apró újkrumplink lett, amit én nem bánok, mivel nagyon szeretek belőle "alkotni". Most krumplisalátára vágytam. De készítettem már belőle sült krumplit, ami úgy készült, hogy megmostam, szárazra töröltem a krumplit(nem szedtem le a héját!) és olajban, egészben megsütöttem, nagyon finom lett.
A mostani recepthez az ötletet a GOOD FOOD magazin adta.

Hozzávalók:
750g apró újburgonya,lesikálva
2gerezd fokhagyma
3ek. majonéz
1ek.olívaolaj
1/2citrom leve
3ek.reszelt parmezán
1csomó újhagyma,és snidling
kevés petrezselyem

Elkészítés:

Sós vízben főzzük puhára az újburgonyát.
A majonézhez adjuk hozzá az összezúzott fokhagymát,majd adjuk hozzá az olívaolajat,a citromlevet és a parmezánt is.
Ízesítsük sóval,és borssal.
Forgassuk bele a leszűrt burgonyát,amíg még meleg,és szórjuk meg az újhagymával,a snidlinggel,és a kevés petrezselyemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...