2012. június 8., péntek

Túrós muffin

Tegnap a fagyasztót pakolásztam,és rengeteg túróra bukkantam.Gondoltam akkor el kéne használni mert nagyon foglalja a helyet,és már nincs sok ideje hátra.Valami gyorsat akartam,mert most már van eprünk,és a málna is érik,nincs olyan sok időm/időnk.Ezt a receptet a neten találtam,bár változtatnom kellett rajta,mivel nagyon száraz maradt a tésztám.Kevés tejet adtam hozzá(1dl biztos volt) és úgy már jónak véltem.Dobáltam még bele egy kevés húsvéti maradék csokit is.

Hozzávalók:
25dkg vaj
25dkg liszt
10dkg cukor
25dkg túró
2tojás
8dkg csoki
1cs. sütőpor
vaníliás cukor
1citrom héja+leve
csipet só

Elkészítés:
A vajat habosra keverjük a cukorral és a tojással.
Hozzáadjuk a vaníliás cukrot,a citrom héját és levét,majd a túrót is.
A lisztet elkeverjük a sóval,és a sütőporral.
A lisztet kis adagokban keverjük hozzá a masszához,ha túl sűrű lenne,adjunk hozzá tejet vagy 1-2evőkanál joghurtot.Ha a túró száraz,biztos szükség lesz tejre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...