2012. június 1., péntek

Vrábel Krisztina:Főzd magad

Az elmúlt hetekben újabb könyvre tettem szert,ami nem más mint Vrábel Krisztina:Főzd magad című könyve.Már a megjelenés óta szemezgettem vele,de valahogy úgy voltam vele hogy majd biztos megkapom karácsonyra,annyit emlegettem...hát nem így lett.Bár kaptam könyvutalványt,de azt is tartogattam egy darabig.Most valahogy előkerültek és és le is vásároltam,de már párszor megfogadtam hogy több szakácskönyvet nem veszek, mert már nem férnek el+még anyunak is vannak.
Na mindegy,ez egy nagyon szép könyv,gyönyörű fotókkal,és jobbnál jobb receptekkel.Ez a könyv azoknak való akik szeretik otthon,házilag elkészíteni a boltban kapható dolgokat(ez én vagyok).Nekem ehhez abszolút van türelmem,és jó érzés az hogy kevesebb/nincs benne tartósítószer.

A könyv 5 fejezetre van bontva:
Mártások,szószok,krémek,fűszerek
Felvágott helyett
Kenyérfélék,tészták
Lekvárok,savanyúságok,italok
Édességek
(+receptek jegyzéke és hozzávalók jegyzéke)

A receptek nagyon egyszerűek és tökéletesek.Már 1-2 kiszemeltet elkészítettem,majd hamarosan felteszem ezeket.Megcsináltam már a diós-lilahagymás krémsajtot,diókrémet és a zöldfűszeres fűszersót.
A könyvet csak ajánlani tudom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...